Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011

Το θέμα της βδομάδας:Είσαι ό,τι είναι οι σκέψεις σου

          " Είσαι  ό,τι είναι οι σκέψεις σου, η ζωή σου, τα όνειρά σου. Είσαι χωρίς όρια, όπως το απέραντο σύμπαν" Shad Helmestetter.
            Αυτη η θέση, που διατυπώθηκε από το γνωστό ερευνητή συμπεριφοράς, συγγραφέα και εισηγητή στο χώρο των κινήτρων συμπεριφοράς, συγγραφέα του έργου "what to say when you talk to yourself",  έναν από τους πιο περιζήτητους ομιλητές των ΗΠΑ, τίθεται ως αφετηρία συζήτησης για τη βδομάδα που ακολουθεί.
          Γράψτε μας τις σκέψεις σας, τις εμπειρίες σας, τα βιώματά σας: πώς επηρεάζουν οι σκέψεις σας- θετικές ή αρνητικές- τη ζωή σας. Τί αντίκτυπο έχουν στη διάθεσή σας, στον τρόπο που κρίνετε τον εαυτό σας και τους άλλους.....
                                                                                      Περιμένoυμε τις απαντήσεις σας
                                                                                              Megera

1 σχόλιο:

  1. Αρχικά, θα ήθελα να σας χαιρετίσω, εφόσον είμαι καινούρια στον ιστότοπο αυτό. Το θέμα της εβδομάδας είναι σίγουρα πολύ ενδιαφέρον και νομίζω πως όλες μας, λίγο ή πολύ, έχουμε τέτοιου είδους εμπειρίες. Αρνητικές ή θετικές σκέψεις, δηλαδή, που επηρεάζουν άμεσα, όπως φαίνεται, τη ζωή μας.
    Πολλές φορές, για παράδειγμα, πιάνω τον εαυτό μου να αναπολεί στιγμές του παρελθόντος ή απλά να κάνει σκέψεις για το μέλλον, καλές ή κακές, οι οποίες, ανάλογα με το περιεχόμενό τους, έχουν και το αντίστοιχο αντίκτυπο στη διάθεση μου. Όμως, δεν γνωρίζω κατα πόσο αυτό μας ωφελεί ή μας βλάπτει, καθώς πέρα από το αντίκτυπο που μπορεί να έχουν τα συναισθήματα αυτά σε εμάς τις ίδιες, μπορεί συγχρόνως να επηρεάζουν και τους γύρω μας.
    Βέβαια, ποιος δε θα ήθελε να αποτελεί πηγή ενέργειας και χαράς για τους γύρω του, εξαιτίας κάποιων ''όμορφων'' σκέψεων. Τι συμβαίνει, όμως, σε περίπτωση που οι σκέψεις αυτές αλλάξουν και γίνουν ''άσχημες''; Τι γίνεται όταν, με αυτόν τον τρόπο, οδηγούμε τους δικούς μας ανθρώπους, ανθρώπους που αγαπάμε, σε συναισθηματική, ίσως, καταπίεση;
    Εμένα, προσωπικά, μου συμβαίνει αυτό πολύ συχνά. Δεν το κάνω σκόπιμα και η αλήθεια είναι ότι πολλές φορές το μετανιώνω. Σε περίπτωση που σκεφτώ κάτι αρνητικό αλλάζει ολόκληρη η διάθεσή μου και, βέβαια, και των γύρω μου. Αισθάνομαι, πολλές φορές, ανάξια να φερθώ σωστά στα άτομα που αγαπάω, τα οποία θέλω να είναι χαρούμενα και, συγχρόνως, θλίψη που τα στεναχωρώ.
    Άρα, τουλάχιστον σε εμένα, το αντίκτυπο των σκέψεών μου είναι διπλό. Θα προσπαθίσω, ωστόσο, να το αλλάξω αυτό και να κατορθώσω, επιτέλους, να μεταφέρω μόνο τη θετική μου αύρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή