Τετάρτη 23 Μαρτίου 2011

Τι δε μου αρέσει στην πόλη μου : " παρκάρω , όπου γουστάρω ".

Παρκάρω, όπου βολεύει εμένα προσωπικά , παρκάρω , όπου θέλω και όπου με εξυπηρετεί.
Παρκάρω πάνω στο πεζοδρόμιο , μέσα στο πάρκο,πάνω στη λεωφορειολωρίδα, στις ράμπες για τα άτομα με ειδικές ανάγκες , στον πεζόδρομο , οπουδήποτε τέλοσπάντων μου κατέβει , αρκεί να μη χαλάσω τη ζαχαρένια μου αναζητώντας κανονική θέση πάρκινγκ.Αυτά είναι για τους κουτούς και τους υπερευαίσθητους, τους " μη μου άπτου".Δε με ενδιαφέρει αν εμποδίζω την κυκλοφορία, αν θα προκαλέσω ατύχημα ,πολύ λιγότερο αν απλά ενοχλώ.Σκοτίστηκα.Κι αν τολμήσει κάποιος και διαμαρτυρηθεί " μαύρο φίδι που τον έφαγε" .Θα ακούσει τέτοιο και τόσο υβρεολόγιο , που -ο μασκαράς - θα φύγει "με την ουρά στα σκέλια ".Άλλωστε " ξέρεις ποιος είμαι εγώ ; "

3 σχόλια:

  1. Το χειρότερο απ'όλα είναι, όταν παρκάρουν στις θέσεις για τα άτομα με ειδικές ανάγκες. Παντελής η έλλειψη σεβασμού, ανθρωπισμού, παιδείας γενικά.
    Ιλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εμένα μου έχει τύχει και κάτι άλλο. Να ψάχνω θέση για παρκάρισμα, να τριγυρνώ δεκαπέντε λεπτά και τη στιγμή που βρήκα θέση και έβγαλα stopflash ήρθε κάποιος "έξυπνος"και μπήκε γρήγορα, με κίνδυνο να χτυπήσει και δύο αυτοκίνητα, εκτός από το δικό μου.Οταν διαμαρτυρήθηκα, με ...στόλισε με το πιο βαρύ υβρεολόγιο για γυναίκα και απομακρύνθηκε ...περήφανος για το κατόρθωμά του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το "ξέρεις ποιος είμαι εγώ" είναι χαρακτηριστικό του νεοέλληνα σε όλες τις εκδηλώσεις. Τον τυφλώνει η υπεροψία ...της μηδαμινότητάς του,τον εξιτάρει μάλλον...η βλακεία του..Κι όλα αυτά γιατί;Γιατί ξέρει ότι δεν θ'αντιμετωπίσει συνέπειες.Ότι οι άλλοι θα τον ανεχθούν, δεν θ'αντιδράσουν στις υπερβάσεις του, θα σιωπήσουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή